Artikler om: Referanser

Opprette en referanse

Slik oppretter du en ny referanse i Compend




For å registrere en ny referanse knyttet til virksomheten din, begynner du med å logge deg inn på bedriftskontoen i Compend. Når du er innlogget, går du til menyen på venstre side av skjermen og klikker på Referanser.

Deretter klikker du på Ny referanse for å opprette en ny post.

Du blir nå bedt om å fylle inn nødvendig informasjon, som for eksempel:
Navn på prosjektet eller oppdraget
Navn på kunde eller samarbeidspartner
Beskrivelse av arbeidet som er utført
Tidsperiode, omfang og eventuelle resultater
Eventuelle tilknyttede personer eller roller fra virksomheten

Når du har lagt inn all informasjonen, klikker du på Lagre. Referansen vil da være tilgjengelig i systemet, og kan senere kobles til tilbud, CVer eller andre dokumenter der du ønsker å fremheve erfaringen.

Ved å registrere referanser i Compend får du en strukturert oversikt over prosjekter og gjennomførte leveranser, som enkelt kan gjenbrukes og deles ved behov.

Oppdatert på: 03/06/2025