Opprette en referanse
Slik oppretter du en ny referanse i Compend
For å registrere en ny referanse knyttet til virksomheten din, begynner du med å logge deg inn på bedriftskontoen i Compend. Når du er innlogget, går du til menyen på venstre side av skjermen og klikker på Referanser.
Deretter klikker du på Ny referanse for å opprette en ny post.
Du blir nå bedt om å fylle inn nødvendig informasjon, som for eksempel:
- Navn på prosjektet eller oppdraget
- Navn på kunde eller samarbeidspartner
- Beskrivelse av arbeidet som er utført
- Tidsperiode, omfang og eventuelle resultater
- Eventuelle tilknyttede personer eller roller fra virksomheten
Når du har lagt inn all informasjonen, klikker du på Lagre. Referansen vil da være tilgjengelig i systemet, og kan senere kobles til tilbud, CVer eller andre dokumenter der du ønsker å fremheve erfaringen.
Ved å registrere referanser i Compend får du en strukturert oversikt over prosjekter og gjennomførte leveranser, som enkelt kan gjenbrukes og deles ved behov.
Oppdatert på: 03/06/2025